Gepost door: Pierre Vis | oktober 4, 2007

Respect!

Met 22 waren ze!

22 Dolenthousiaste jonge (5-11j) zwemmertjes die besloten hadden om mijn stem hees te krijgen, mijn geduld aardig op de proef te stellen en eens te testen hoe rustig ik kan blijven achter al het geschreeuw om aandacht.

45 minuten waren voldoende om mijn respect voor leerkrachten met 200% te doen toenemen.
‘Meester Pieter’ hoopt van harte dat de kirrende stemmetjes straks zijn hoofd verlaten om plaats te maken voor stilte en rust.

Responses

  1. Woehoew zeg, ik bloos bij zoveel respect!
    😛

  2. Kwakende eendjes, had je iets anders verwacht? 😉

  3. Respect voor de kindjes die dolenthousiast gaan zwemmen, ik zou het niet kunnen 😉


Geef een reactie

Categorieën

