Gepost door: Pierre Vis | oktober 17, 2007

Zicht op Hawaï

Niet dat ik u jaloers wil maken, maar ik kijk tegenwoordig uit op Honolulu & Hawaï.

Geen dames in strooien rokjes jammer genoeg, maar wel een gigantische opblaas-wereldbol die dezer dagen de grote markt van Kortrijk domineert. Deze reusachtige strandbal (ik schat toch wel 20 à 25m hoog) is feitelijk een uithangbord van Busworld dat is neergestreken in de Xpo. Wat er binnen in de bol gebeurd is mij een raadsel, maar volgens mij valt er gratis te drinken en te eten voor de lucky few die over de juiste papieren beschikken.
Ik moet me voorlopig behelpen met het vluchtig wegdromen bij het zien van al die exotische bestemmingen. Een VIP-pasje zou ik in dank aanvaarden, maar als u me dan toch een plezier wil doen, dan maar meteen een ticket eerste klas naar de zon!

Responses

  1. Door mijn raam is er zicht op Afrika, via de wereldbol op Earth Explorer. Ik zit er ook soms dromerig naar te kijken terwijl de Noordwest tegen de ruit beukt…

  2. Ge moogt mij altijd meenemen, zolang het maar anders is dan hier in regenachtig koud Belgenland. 🙂

  3. Sorry Tjoff, er is minstens één wachtende vóór jou 🙂

  4. En pas op, die heeft veel congé, dus het zou al slecht moeten gaan dat ze niet mee zou kunnen! 😉

  5. Aaaaaaaaaaah, dus daaaaaaaaar woont die!


Geef een reactie

Categorieën

