Gepost door: Pierre Vis | november 12, 2007

Trots

Ik veronderstel dat het 90% van de bezoekers worst zal wezen – zapt u rustig verder -, maar ik ben trots, heel erg trots op de prestaties van ‘mijn’ club

Het is niet zo spectaculair als de marathon-finale van Henin en het heeft niet dezelfde objectieve ‘nieuwswaarde’ als onze Olympische atleten die op stage zijn in zonniger oorden. En toch; wat mij betreft was dit toch wel hét sportieve hoogtepunt van het voorbije weekend. Een zoete kers op een almaar groter wordende taart (14 provinciale recordverbeteringen sinds april).

Het is een fijn gevoel om als ancien de gouden jaren te mogen meemaken van de club waarbij je al meer dan een decennium lang baantjes trekt, leute maakt en sinds kort ook training geeft. Het is een voorrecht om zij aan zij te mogen zwemmen met gemotiveerde jonge mensen. Zij die beweren dat de jeugd geen karakter meer heeft, moeten maar eens langs komen op een ochtendtraining (aanvang: 06u). Ik zeg het eerlijk: ik ben zelf nooit verder dan 4 of 5 ochtendtrainingen geraakt wegens … te weinig karakter.

Neen, om het met de woorden van een naamgenoot te zeggen: “We zijn goe bezig!”
Benieuwd wat dat gaat geven op het BK klein bad van komend weekend…

Responses

  1. Het is mooi om te zien dat inzet en hard werk ook echt beloond worden.

  2. Schitterende presaties op BK!! Petje af! Doe zo verder daar in Zwevegem! Respect 🙂

    grtz


Geef een reactie

Categorieën

