Gepost door: Pierre Vis | november 16, 2007

Koukleum

Ik ben misschien wat te laat om nog deel te kunnen nemen aan de bedenkers, maar hopelijk kan ik de autoindustrie warm maken voor mijn idee.

Waarom auto’s niet uitrusten met een verwarmd stuur, een gezellig warme versnellingspook en – voor in de noodgevallen – een bloedhete handrem? Voorverwarmde richtingaanwijzers, daar kan nog over gediscusieerd worden.

Het zou een mooie vervanging zijn voor het handgeklap en de gymnastiek die ik dezer dagen achter mijn stuur bedrijf om de lichaamsuiteinden (de handen, jawel) een beetje warm te krijgen. Mijn Temptation Car slaapt snachts namelijk buiten, en bijgevolg gaan de eerste rij-momenten gepaard met bijzonder weinig temptation. En zeggen dat de winter nog moet beginnen..

Responses

  1. Maar Pierre toch, ik heb nog lekker warme wantjes gebreid door Russische babyschkas liggen. Da´s een eenvoudiger oplossing dan de Temtation car gaan ombouwen! :-p

  2. Ik pleit ook voor het aantrekken van handschoenen. Probleem opgelost en geen extra verbruik voor je auto.

  3. Tsk, al die praktisch ingestelde mensen.. 🙂

  4. Een verwarmd stuur? Geen probleem, verschillende modellen hebben dit al. Kijk anders eens voor de BMW X3 😉

  5. Ik ga wachten op de solden 😉

  6. 🙂 een warmwaterkruik onder je gat steken? daar gaan je ledne ook van opwarmen 🙂

  7. @ jeronimo: geen gezever maar ik heb dat al eens gedaan met zo’n hittepitkussentje maar dan slaan in no time brilglazen en autoruiten aan. Idem als je de avond voordien dubbele portie ajuinensoep drinkt voor de natuurlijke gasverwarming.

  8. Arme Vis toch. I feel your pain! ’s Ochtends de motor aanzetten en warm laten worden terwijl ik ondertussen het ijs van de ruiten probeer te krabben. Al een geluk dat er bij aankomst warme drank klaarstaat. (:

  9. Temptation Car, schoon woord. Een maat van me heeft zijn met bed en douce ingebouwde VW-camionette omgedoopt tot Fuck Truck. Daarin is het zéker heet genoeg.

  10. Hm, ik ben een brave jongen hoor.. 🙂
    Er staat gewoon ‘Temptation’ in kleine letters op mn kofferbak (blijkbaar een bepaalde serie); de rest mag je er zelf bij verzinnen;


Geef een reactie

Categorieën

