Gepost door: Pierre Vis | december 6, 2007

Hitler. De aanslagen

De wegen van de goedheilig man zijn ondoorgrondelijk.
Zo bedacht de sint me met bovenvermelde klepper; niet in mijn schoentje, wel onder de passagierszetel van mijn vierwieler.

Ik heb er geen idee van hoe deze uitgave daar verzeild is geraakt, maar er hangt ongetwijfeld een bijzonder spannend verhaal aan vast. U mag het me altijd komen vertellen en terzelfdertijd uw rechtmatig bezit opeisen.
Als het kan helpen: er zat een heel speciale leeswijzer weggeborgen in het boek.

Responses

  1. I didn’t do it.

  2. Het boek al menig keer in de hand gehad maar vooralsnog niet gekocht. Eerst LOTR afwerken en dan Zafon.


Geef een reactie

Categorieën

