Gepost door: Pierre Vis | december 10, 2007

Ello Mobile

Ik heb al een tijdje de site van Ello bij mn favorieten staan.

Bij Ello Mobile gaat het ‘m ons niet om opzichtige acties, ingewikkelde voordeeltarieven of schreeuwerige bodemprijzen. Onze ambitie ligt elders. De opbrengst van het gsm-verkeer via Ello Mobile gaat integraal naar het goede doel.

Bedoeling is dat ik eens de tijd neem om grondig alle voordelen en nadelen af te wegen, en eventueel te opteren om de overstap te maken.

Geef toe, een GSM-operator die zijn winst afstaat aan een goed doel; het klinkt wel sympathiek. Maar marcheert dat wel naar behoren?
Ik vroeg me af of er onder de toevallige voorbijgangers geen Ello-klanten zijn die hun goede en minder goede ervaringen met mij kunnen delen. Het concept lijkt me lovenswaardig, maar ik hoor toch graag eens van gebruikers hoe zij de diensten van Ello ervaren. Bij deze, voel u vooral niet geremd…

Responses

  1. Ze maken publiciteit in Mo*, het maandelijks magazine dat bij de Knack zit. Lijkt aantrekkelijk, maar onderschrevene weet er verder ook niets over te vertellen.

  2. Ik ben reeds 4 maanden ello gebruiker en heb mijn factuur met de helft zien dalen… en dan nog een winstmarche voor het goede doel…

  3. Klinkt veelbelovend, had er immers nog nooit van gehoord. Maar als het evengoed werkt, dan liever mijn geld afstaan aan een goed doel, dan aan één van die monsterbedrijven die alles in eigen zak stoppen.

  4. mocht je veranderen hou me dan op de hoogte. Ik overweeg…


Geef een reactie

Categorieën

