Gepost door: Pierre Vis | december 12, 2007

Top 2000

Fijne muziek – meestal toch -, dat wel, maar wat een infantiele radio is me dat bij momenten!

Misschien is het omdat ik me niet kan inleven in het happy!-happy!-joy!-joy!-goevoel van Donna, maar ik zou eerder durven denken dat het de presentatoren zijn die niveau maturiteit ervaring missen.
Overigens, welke ‘strateeg’ is er op het idee gekomen om de top 2000 een paar weekjes naar voren te schuiven?

Afin, alvorens half puberend Vlaanderen hier over de vloer komt: ieder zijn goesting!
Ik weet in ieder geval dat ik na Bohemian Rhapsody niet blijf plakken..

UPDEET: Ik had me voor genomen om me er niet aan te ergeren, en toch…
Wie zijn die mensen die Mika, Fixkes en consoorten bij de eerste 30 stemmen?
Is het zo moeilijk om verder te kijken dan een jaar lang is?

Responses

  1. Content dat ik niet alleen ben. Dave Peeters (ex?-StuBru) en Sofie van Moll (ex-ketnet) hadden blijkbaar iets te veel aan het groene gras gezeten. Ergerlijk kinderlijk.
    En inderdaad, 3x Mika, De Fixkes, 3x Natalia, een klein dozijn Clouseau’s, en enkele uren reclame in de top 100 is van het goede te veel. One van Metallica slechts op 185. Gelukkig tuimelt de Queen van haar troon en is er binnenkort de Tijdloze.

  2. Ik dacht dat ze de top2000 van donna moesten verzetten door de music for life-actie van stubru ..

    en dit zegt wikipedia :
    …Ook de datum van de marathonuitzending werd gewijzigd; men zal nu uitzenden tussen 8 en 14 december. De laatste jaren startte men op 25 december om 17 uur en liep de uitzending tot 31 december 20 uur. De eindejaarslijst blijft door de verschuiving uit het vaarwater van Music For Life, het eindejaarsevenement van Studio Brussel. Dat vindt dit jaar plaats van 19 tot 24 december. …


Geef een reactie

Categorieën

