Gepost door: Pierre Vis | december 29, 2007

Aanzoek

Hoewel het niet mijn lief is (hoe zou het ook mijn lief kunnen zijn?!), zou ik toch graag naar zijn trouwfeest gaan.
Mijn lief? Nee hoor, wel dat van Joke.

Voorlopig nog op 3, maar het is een kwestie van dagen vooraleer Joke haar mijn lief een aanzoek mag doen..
Misschien is het tijd om de uitdaging wat groter te maken? My darling op 1, weet je wel?!
Romantiek anno 2008; moet kunnen!

Voor zij die er geen jota van verstaan: klik en gaat u maar naar 3’53.

Responses

  1. 😀
    Er werd mij gisteravond ook opgedragen dergelijke post te schrijven 😉

  2. Tiens bij mij staat hij al op 1…

  3. @Domien: screenshot maken verdorie!

  4. [IMG]http://i34.photobucket.com/albums/d119/Domien1/mijnlief.jpg[/IMG]

  5. Owla. We hebben nog eens gehoord dat het al op één stond maar tot zolang er geen bewijzen van zijn, kan er niet naar de feiten gehandeld worden vaneigens…

  6. Ik heb een screenshot gepost maar Pierre moet dit goedkeuren…

  7. @Pierre Visss: en wanneer ga jij je lief ten huwelijk vragen?

  8. Alees op zn tijd, alles op zn tijd..
    (en niet via internet :-))

  9. Vrolijk nieuwjaar Pieter.

  10. Het ligt waarschijnlijk aan mij of aan het feit dat ik blond ben maar ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaal niet mee.

  11. Mss de laatste zin nog even opnieuw bekijken en van klikje doen?! 🙂

  12. Wanneer wordt er nu getrouwd? :p

  13. ja als je nog meer links in je post plaatst weet een mens helemaal niet meer waar te beginnen hé

  14. de link staat omwille van het feit dat ik vandaag mijn hemel nog moet verdienen op mijn blog


Geef een reactie

Categorieën

