Gepost door: Pierre Vis | februari 4, 2008

Eeuwige roem?

Het concept zit goed in elkaar; de uitwerking van de afvallingsrace is wat mij betreft voor herziening vatbaar.
Het lijkt mij logischer dat de twee laagst geklasseerden zouden strijden om het ‘behoud’, eerder dan dat de laatste een tegenstander naar keuze mag kiezen.

Maar goed, het is waarschijnlijk de enige manier om de beresterke zwemmers naar huis te spelen ;-).
Och, en had ik al gezegd dat ik Liboton een hypocriete, aandachtsgeile kwal vind?

Bij deze, even goede vrienden, Roland..

Responses

  1. Indien de laatste tegen de voorlaatste zou moeten spelen, en erin slaagt te winnen, dan verliest hij eigenlijk tegelijk ook keihard, want dan is de afstand tussen hem en de dan-voorlaatste (dus eigenlijk de tweede laatste VOOR de nachtproef) ook weer groter.

    En de makers gaan er precies ook vanuit dan als iemand in de nachtproef beter is dan iemand anders, deze ook meer roem waard is.

    En ik vind Roland eigenlijk keicool :-$, alleszins al cooler dan dat takkenwijf van een Brigitte.

  2. Tjah, das dan een afweging die je maakt: de nachtproef in de weegschaal met de 3 dagproeven. Dan kan je mss beter de dagproeven skippen en extra bijslapen om het er snachts in een fractie ve seconde goed van af te brengen.

    Enfin, ieder zijn mening; ik vond de kliekjesvorming best wel zielig.
    Maar goed, ik heb het van nature ook meer voor de bescheiden sporter (genre Haesebrouck, Van Hooydonck,…) dan voor de flamboyante exemplaren.

  3. Als ge laatste staat kiest ge gewoon iemand uit waarvan je weet dat hij vermoeid is door de proeven van die dag of door de avond ervoor te veel pinten te pakken… Zo simpel en belachelijk is het eindspel, het geeft zwakkeren de kans de sterken eruit te spelen.
    En geef toe, met een goeie dosis geluk kan je het eindspel ook winnen me dunkt.

  4. Vind het vooral grappig hoe De Filistijnen de kijker probeert wijs te maken dat die nachtproef tot 4u kan duren 🙂

  5. ik vind het niet eerlijk dat de laatste iemand moet kiezen want dan wordt er iemand onschuldig gestaft.

  6. Die duikproef leek me ook wel wat, maar behalve die ene aflevering heb ik het ding niet meer bekeken.

    “Ge kunt niet eens sms’en om eentje naar huis te sturen! Zo ouderwets!” 😉


Geef een reactie

Categorieën

