Gepost door: Pierre Vis | maart 5, 2008

Mag het iets meer zijn?

Mijn occasionele meeting met de weegschaal verloopt de laatste tijd weer wat stroever. 7 kilo’s zijn er sinds eind november bij gekomen.

De oorzaken zijn niet ver te zoeken:
– gestopt met competitiesport en de bijhorende trainingen
– mijn inwijding in de Belgische biercultuur & de Bourgondische geneugten
– mijn nieuwe werkgever die actief is in het vervoer van voeding
(Jaja, soms valt er wel eens iets van de camion: taart, koekjes, chocoladechips,  pindanootjes,… *smek*)

Diëten is niks voor mij, maar enig karakter om slechts met mate te genieten van lekkernijen zou welkom zijn.
Als u mij dié boodschap na Pasen misschien nog even in herinnering kan brengen?

Responses

  1. OK, vanaf Pasen gaan we maar voor 2 koken. 😉

  2. Hmm, waar werkt gij? Kunnen ze daar een bio-ir gebruiken? 😉

  3. @A1: *pruillip**knipoog*

    @Alcyon: Bij ons (Metro) niet; bij Vandemoortele zelf waarschijnlijk wel 🙂

  4. Toch proberen bewegen bij elke gelegenheid.

    Of anders gezegd: kies voor de trap ipv de lift. Neem de fiets, ga te voet naar de bakker,…

    Does the trick for me 🙂

  5. Vijgen na Pasen als dieet.

    Was getekend

  6. Dus, bij deze, ter herinnering: geniet van lekkernijen, maar met mate!


Geef een reactie

Categorieën

